DNS R7

CAMPIONATULUI NATIONAL DE RUGBY IN SAPTE DIVIZIA NATIONALA DE SENIORI 2012

In conformitate cu acceptul Presedintilor si Directorilor cluburilor din DNS la reuniunea din data de 18 ianuarie 2012 si prin Hotararea Biroului Federal din 10 martie 2012 privind desfasurarea campionatelor nationale de rugby, respectiv Campionatul National de Rugby in Sapte Divizia Nationala de Seniori 2012, vă reamintim următoarele:
1. S-a aprobat desfasurarea a 4 (patru) etape, sistem turneu, fiecare cu fiecare, astfel:
a) Etapa I-a – 28 Iulie 2012 – Petrosani;
b) Etapa a-II-a – 20 Octombrie 2012 – Barlad;
c) Etapa a-III-a – 27 Octombrie 2012 – Pantelimon;
d) Etapa a-IV-a – 03 Noiembrie 2011 – Suceava.
2. La competiţie participă, obligatoriu, toate cluburile care au echipe în Divizia Nationala de Seniori, ediţia 2011.
3. Echipele vor fi repartizate la jocuri conform Tabelei Berger, grupa de 6 participante.
4.a. Jocurile în cadrul celor 4 turnee se vor desfăşura într-o singura zi, in total 15 de partide.
b. Punctele acordate pentru stabilirea clasamentului turneului, în grupe, sunt : joc câştigat – 3 puncte; joc egal – 2 puncte; joc pierdut -1 punct.
c. Dacă o echipă nu se prezinta sau în mod intenţionat, refuză să joace sau abandonează un joc, (se retrage de pe teren), fără acordul arbitrului, pe baza confirmării Directorului Turneului, ea va fi exclusă din turneul respectiv, i se va scadea un punct din totalul punctelor acumulate pana in acel moment si va fi amendata cu 1.000 Euro, conform prevederilor R.O.A.R..
d. Toţi sportivii trebuie să aibă carnetele de legitimare cu viza anuală a FRR, viza medicală valabila şi să fie asiguraţi medical şi de accidente.
5.a. In caz de egalitate de puncte, pentru stabilirea clasamentelor grupelor se vor aplica prevederile ROAR, Art. 46 – Clasamentul – Alin. 46.5.
b. După terminarea jocurilor în grupe, pe baza clasamentelor întocmite de organizatori, conform aceluiasi sistem Rugby Seven European Circuit, se vor disputa partidele finale.
6.a. Durata jocurilor în grupe va fi 2 reprize a 7 minute, cu o pauză de 1 minut. Durata finalei pentru locul 1 va fi 2 reprize a câte 10 minute, cu o pauză de 2 minute.
b. La jocurile finale, dacă după consumarea timpului regulamentar de joc scorul se menţine egal, urmează să se dispute 2 reprize de prelungiri a câte 2 minute. Jocul va fi câştigat de prima echipă care în această perioadă reuşeşte să marcheze o încercare.
Dacă la terminarea prelungirilor scorul se menţine egal, pentru stabilirea învingătoarei meciului se vor executa câte 3 lovituri de picior căzute de pe linia de 22, în ordinea: centru, 15 m de linia de margine stânga şi 15 m de linia de margine dreapta de către jucători diferiţi, care erau în teren la terminarea jocului. Tragerea la sorti a butului si a echipei care incepe prima sa execute loviturile se vor face de catre arbitru si cei doi capitani de echipa.
Dacă nici una dintre echipe nu va marca în prima serie de 3 lovituri, se va continua executarea loviturilor, alternativ, de câte un jucător al fiecărei echipe (din locurile care urmează), până în momentul în care una dintre echipe ratează ( ,, moarte subita” ).
7. La toate jocurile tragerea la sorţi a echipei care are lovitura de începere sau îşi alege terenul se va face de către arbitrul partidei, în pauza jocului anterior.
La aceasta participă căpitanii sau un reprezentant al fiecărei echipe.
8. Raportul de arbitraj va fi înmânat reprezentanţilor echipelor cu 30 minute înainte de inceperea jocului respectiv, pentru a fi completat.
9.a. Un sportiv eliminat definitiv la un joc nu va avea dreptul de a mai lua parte la competiţie până la clarificarea cazului, în conformitate cu prevederile Regulamentului Disciplinar al FRR.
b. Un jucător care primeşte cartonaş galben, va fi eliminat 2 minute şi va trebui să meargă rapid la locul desemnat de organizator. După ce ajunge acolo, jocul va fi reluat.Va intra cand jocul este oprit, după trecerea celor 2 minute. De asemenea, acesta va trebui sa plateasca, dupa terminarea partidei, contravaloarea a 50 lei, in caz contrar i se va retine Carnetul de Legitimare si nu va avea drept de joc decat dupa achitarea amenzii pecuniare.(B.F. – 26.01.2012).
c. După acordarea unui cartonaş roşu, arbitrul jocului are obligaţia de a face un raport suplimentar, în care va menţiona: numele şi prenumele jucătorului eliminat, numărul carnetului de legitimare, minutul şi cauzele eliminării din joc. Acesta urmează să se anexeze la raportul de arbitraj al partidei respective, jucatorul respectiv urmand sa fie judecat de catre Comisia de Disciplina a FRR.
10.a. Dupa terminarea fiecarei etape se va intocmi un clasament intermediar, in conformitate cu prevederile ROAR, Art. 46 – Clasamentul – Alin. 46.5., iar la finalul competiţiei, după cele 4 etape, pentru desemnarea echipei campioane şi a celorlalte locuri, se va întocmi un clasament general final, pe baza adiţionării punctelor acumulate.
b. La egalitate de puncte, pentru stabilirea locurilor, se va ţine seama de următoarele criterii: cele mai multe victorii obţinute în cele 4 turnee; diferenţa mai mare dintre punctele marcate şi cele primite; numărul mai mare de incercari reusite în toate jocurile disputate; numărul mai mic de cartonaşe galbene primite; numărul mai mic de etape de suspendare acumulate de jucători.
11.a. Lotul fiecărei echipe va cuprinde 12 jucători, dintre care pe Raportul de Arbitraj vor fi nominalizati doar 10 dintre acestia, 1 antrenor şi 1 manager.
b. Fiecare echipă va trebui să aibă la jocuri câte 2 rânduri de tricouri numerotate. Cei 12 jucători folosiţi de echipe vor trebui să poarte acelaşi număr pe toată durata turneului. De asemenea, fiecare echipă va avea 2 baloane oficiale pentru jocuri.
12. Asistenţa medicală va fi asigurată de un medic oficial al turneului, stabilit si platit de către FRR.
13. F.R. Rugby va suporta si cheltuielile legate de asigurarea ambulanţei cu resuscitare.
14. Echipele vor trimite listele de înscriere a jucătorilor participanţi la turnee, conform formularului tip, stampilat si cu semnatura preşedintelui clubului vor fi inmanate inainte de inceputul fiecarui turneu, Directorului acestuia.
15. Totodata, va informam ca, cheltuielile legate de baremurile de arbitraj si Comisia de Organizare vor fi suportate in mod egal de catre echipele participante, conform Hotararii F.R.R. din data de 11.08.2008.

REZULTATE 2011

REZULTATE ETAPA I

REZULTATE ETAPA II

REZULTATE ETAPA III

REZULTATE ETAPA IV

REZULTATE 2012

REZULTATE ETAPA I

REZULTATE ETAPA II

REZULTATE ETAPA III

REZULTATE ETAPA IV